پست اول
✿✿ دو دخــــی شیطــــــون❀❀
پنج شنبه 30 بهمن 1398برچسب:,
پست اول

سلاااااااااام!

دخملااااااای گل!

به وب ما:

خیلی خیلی خوش اومدین!

وب ما یه چن تا قانون داره:

1-ورود آقا پسرا ممنوعه!

2-دختر خانومای گل هم نظر یادشون نره هاااا!لطفا بدون نظر از وبمون بیرون نرین!

3-تبادل لینک فقط با وبای دخترونه انجام میشه!

4-کپی هم اگه تونستی بکن!!(کپی نکنیاااااااا آفرین!)

5-...

خوش بگذره!!



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت14:31---8 تير 1394
سلام وب خوشملی داری
ب منم بسر منتظرم


میس نگار
ساعت20:24---19 ارديبهشت 1394
سلام مرحله یکو گذاشتم

mani
ساعت18:22---29 فروردين 1394
سلام. وب بسیار خوبی دارین. امیدوارم موفق باشین.
پاسخ:ممنون ولی ورود پسرا ممنوعه هاااا


اراگل
ساعت18:17---8 فروردين 1394
منم اپم خوش حال میشم باز سربزی
پاسخ:حتما عزیزم


رها
ساعت14:58---5 فروردين 1394
ممنون اجي
پاسخ:خواهش


نسیم
ساعت19:32---27 اسفند 1393
من لینکت کردم دوست داشتی تو هم لینکم کن

سحر
ساعت21:07---23 اسفند 1393
وبت خیلی خوشمله اجی..=دوست داشتی یه سر به این چت بزنDD
پاسخ:میسی چشم


اراگل
ساعت13:30---10 اسفند 1393
خب خب من اومدم البت خوش اومدم
قانون اول که شامل من نمیشه چون دخیم
قانون دومم هم من هرجا میرم یه ردی ازخودم میزارمبدون نظر خارج نمیشم
اصن من همیشه درحال کپیمحالا که گفتی بیشتر انجامش میدم
میسی به من همیشه خوش میگذره
پاسخ:ععععععه اجی کپی نکنیااااااا افرین دخمل گل:*


نینا
ساعت21:52---8 اسفند 1393
سلام تارا جوون
سلام ستاره جوون

خیلی وب قشنگی دارید یه طرح جدیدی به اسم دعا توی وبم گذاشتم
لطفا بیاید توی وبم و اگه از طرح خوشتون اومد ازش استقبال کنید نمیگم چطوریه تا خودتون بیاید و ببینید
منتظرتونم...
بیاید آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآ
پاسخ:چششششششششششششم اومدیم


·•●fυηηу fαηѕ●•·
ساعت17:06---7 اسفند 1393
آپــــــــــــــــــم
پاسخ:اومدم


میلاد
ساعت11:58---1 اسفند 1393
سلام
اگه کسی این قوانین رو زیره پا بزاره حکمش چیه؟
حالا این یه دفعه رو استثنا قائل بشین
اول از همه ساخت وبلاگتون رو تبریک میگم
ماشاالله چه پر انرژی هم هستین
بزنم به تخته
معلومه از اونایی میشین که بیننده ها چپ و راست واسشون نظر میزارن
راستی یه دهکده دارم به اسم سرگرمی
خوشحال میشم یه سر بهش بزنین.
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تگ:
8:21/تاراجون* ستاره جون/پنج شنبه 30 بهمن 1398برچسب:,/